govärme och mys

Idag har vi det varmt och gosigt här hemma, värmen från en vedspis lägger sig som bomull mot huden, det är verkligen någonting speciellt med den värmen.

Vi åt tjockpannkaka till lunch idag och jag som annars inte är van att äta lunch eller väldigt lite isf, åt alldeles för mycket och blev så sjukt trött. Så jag ska ta mig en kopp kaffe nu bara och kika runt lite, sedan blir det lite vila i soffan, Noel somnade för fem minuter sedan och lär sova någon timme till, så bara att passa på.

Senare idag ska vi nog ta fram lite mer julsaker och julstäda lite. Varför stressa med allt in i det sista? nästa vecka har jag annat för mig, julhandla och slöa tex.

Idag är en bra dag och det behöver jag, så låt inget förstöra den här känslan nu..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar