juldagen

Såhär har jag gått runt hela dagen och det kommer jag fortsätta med tills det är läggdags. Grabbarna är ute med traktorn och eldar en massa kartonger och senare ikväll blir det gomiddag och mys i soffan med en "kaffe-konjaks-drink" och choklad. alla som är sugen på ett glas är hjärtligt välkomna förbi, och då alla är gravida just nu så kan jag tillägga att vi även har ett gott alkoholfritt alternativ. Förövrigt så förstår jag mig inte på folk som ska ut ikväll, juldagen är absolut den sista dagen på året då jag skulle gå ut, så onödigt mycket (och onödiga) människor på samma ställe, trängsel och köer överallt, mitt tålamod skulle aldrig palla. Då skulle jag mycket hellre ta en utgång på annandagen istället.




gårdagens julklappar; morgonrock från mamma och pyjamas från moster.


mamma skriver:

Myspys lillgumman:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar