framtiden är vår

Noel har fått en ny leksak av sin pappa i form av en skotare. Noel förstår ju självklart inte hur han ska lasta av och på stockarna, men ändå så ska det lekas med den hela tiden och det har helt klart blivit en ny favorit.

Jag tror dock att den kommer hamna längst in i lekhörnan bland de andra leksakerna inom kort, men hans kära pappa ser nog någonting större i det hela och att han en dag ska arbeta i skogen precis som honom och kanske slänga ur sig meningar som "allt började då jag fick den första skotaren av min far, jag var endast 1½år men redan då så förstod jag att det var i skogen jag hörde hemma".

Själv så har jag inge drömmar för min son, så länge han lever ett lyckligt liv så får han göra precis vad han vill med det, om det så är frisör eller hästskötare så kommer jag stötta honom fullhjärtat.

Vad ska det bli av dig älskade lilla vän?


Anna skriver:

tack vännen! :) ja jag hoppas allt fortskrider som man vill :) kram!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar