julaftonen

Den här julaftonen blev verkligen så perfekt som den bara kunde blivit, ett gott hemlagat julbord och en massa trevligt sällskap. Så mycket julklappar som jag fått iår kan jag aldrig minnas att jag fått(?) presentkort, pengar, morgonrock, pyjamas, underkläder, en massa hud och hårprodukter, sängkläder, handdukar, leilas "a piece of cake" bok, dooleysflaska and so on.. och då man inte har några förväntningar av att få någonting speciellt, då man nu är "vuxen" och har eget barn så kom det ännu mer överaskande, tusen tack allihopa!

Lilleman blev lika bortskämd han med en massa kläder, leksaker, en ny åkpåse osv. Av oss fick han en eldriven fyrhjuling som han invigde direkt då han öppnade paketet av oss på julaftonsmorgonen.

Hoppas ni alla haft en god jul och att ni tog det lugnt med julsnapsen så ni är pigga idag.. själv ställde jag upp som chaufför, lika bra det! : )



Paketöppning på julaftonsmorgonen

Första provturen, hittade gasknappen och drog i pumpgasade form iväg.

Dax för julmaten, som han tyvärr helt saknade ro till att äta av.

Noel och pappa under julklappsutdelningen.

Jag och Noel sitter och myser på kvällen.

..och såhär hittade jag grabbarna då jag klev upp imorse efter en liten sovmorgon. Där låg de och myste tillsammans i deras nya morgonrockar, how sweet!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar