baka, baka liten kaka

Idag fick jag sovmorgon till nio, medans grabbarna klev upp och myste på tillsammans. Sedan var de tänkt att jag skulle ta en riktig "bara-vara-dag", åka på affärn SJÄLV (vilket aldrig hänt), baka mina efterlängtade lussekatter och allt annat jag velat baka. Men så kom snön och Johan blev tvungen att skotta, så nu sitter jag här medans Noel sover och tar mig ingenstans, som det kan gå. Johan skulle iallafall handla med sig på vägen hem, så med lite tur så kan jag ta mig några koppar glögg då han kommer tillbaka och köra igång.. : )

Fick även brev igår om att Nolle fått en förskoleplats till den tionde januari, ska ju börja plugga den sjuttonde så där släppte en rejäl klump från min mage kan jag säga.

Nä, vad nu? köra igång en tvättmaskin och göra lite kaffe kanske..

Sandra skriver:

Åh men jag är avundsjuk på din fina färg,alltså, den vill jag ha för jag vill ta bort mitt mörka, så jag kommer nog vilja använda dig som exempel, det är sjukt fint! :)



Tack, det är nog bara en svacka man har ibland och då vill en del antingen gotta sig i det,eller försöka stötta lite för mycket ,men jag försöker tänka på annat.

tur man har sina barn :) som får en att le på jobbiga dagar!

Fia skriver:

Men vad bra! :) Vad ska du börja plugga då? puss&kram

KIKKI skriver:

haha ja precis, helskumt :o albin äter ju så jäkla mycket också ibland, sen är han väldigt hård i magen så det kan ju ha kommit upp pga det, att han hade för mkt mat i sig så inte hans mage hann med :) härligt att noel fått plats på dagis =)

Felicia :) skriver:

Ha en superbra kväll! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar