almanackan har kommit







beställ din egen HÄR! : )


Love Oliwers mamma <3 skriver:

Oj hehe nu missuppfattade du nog mig lite där bara..jag tänker aldrig "unge somna jag måste blogga" utan mera när han somnar sitter jag hellre vid bloggen än typ diska, städa osv osv :)

Och ja kanske vore bäst att lösenordskydda ett tag men vi får se...

Love Oliwers mamma <3 skriver:

Ja men vi får se :( Jag är rätt ledsen just nu när alla säger att det gillade min blogg som den var förut men jag kan inte minnas hur den var förut :(

kram Love

Love Oliwers mamma <3 skriver:

Sv: nej men du har ju så rätt..de ska ju inte spela någon roll. Folk har ju verkligen stört sig på min "nya" stil känns det som för det var många som hade invändingar i mitt bloggande..tyvärr :( men jag ska försöka bry mig mindre om kommentarer/läsare och mer mig själv och familjen och vad jag vill skriva. Jag tror folk missuppfattade mitt inlägg lite och tror att jag är helt crazY:P



kram Love


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar