älskar ica maxi



blev ingen super handing, men en 6-8kassar fick vi nog med oss hem iaf. var 29- här imorse så johan kunde inte åka och jobbar direkt på morgonen, då maskinerna vägrade starta. så då följde han med oss på maxi istället. förutom en massa mat fick jag med mig en hålslagare så jag äntligen kan få in våra brev och räkningar i en pärm och få lite ordning på allt. en anteckningsblock, går åt som smör här hemma, då jag måste skriva upp minsta lilla sak för att inte glömma det. sedan en stiletto mascara, en bok till Noel som vi ska läsa innan läggning och stoooora muffinsformar som jag ska baka mina amerikanska chokladmuffins i..

blev även en sväng ner till emma och anton, så Noel fick sin dagliga kompis dos och jag kaffe och lite avsurrande, så nu ska nog johan klara sig ikväll.. någorlunda! jaja, kaffe igen nu!


Kikki skriver:

och jag som verkligen tkr jag storhandlar när jag får 4 kassar, haha ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar