är det här? jaha, strösocker.. perfekt!


johan tyckte det var så sjukt onödigt att skriva ut strösocker på våran burk och tyckte att vi lika gärna kunde skriva, skåp, toalett, bord osv på alla våra möbler = inte alls samma sak. får försvara mig med att jag hade lite att göra + att jag en gång förstörde all våran grädde till pannkakan (som jag förövrigt hade glömt över hälften av äggen i, så det gick ändå inte att äta) med att ta salt istället för socker (även från saltkaret, men ändå). kan vara bra att markera ibland, nu behöver ingen fundera vad det är för vita korn i burken.. "jamen jaha, det är ju strösocker, vad bra precis vad jag behövde till kaffet och ni slipper jag skrika ändå in till vardagsrummet för att fråga, kanonbra"


cassandra stewart skriver:

haha ja vet hur det känns! :P Ja det är lite olika kläder. En del t-shirt, koftor, jackor. lite vårigt och så. Tänkte sätta in allt på tradera så du kan ju kolla där? :) eller vad säger du? Är det något spec du är intresserad av? :)

Yvonne skriver:

Haha, vilken bra ide han kom med Johan;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar