kall bil

Skulle ju ner på bvc till 11 idag egentligen, noel skulle få ännu en spruta och läkarkontroll.. satt i motorvärmaren halv tio, dumt.. för bilen startade ju inte fören efter halv elva och jag tänkte åka tidigare med noel så han fick sova i bilen. ingen bra tid att fara iväg vid elva, då noel sover mellan 10-12, tänkte dra ut på hans vila så han fick sova i bilen också tänkte jag köra runt en halvtimme extra, men sätta han i en iskall bil och låta han sova max 20 min med lite tur, blev ingen bra kombo. så vi blev hemma ist, bättre planering nästa gång kanske? får skylla på att jag inte visste att det skulle vara så kallt, kändes inte som mer än -20, men ja..

ska iaf rulla mig iväg senare och köpa färg bara det blir lite varmare, får tacka bispgårn för deras stora utbud av hårfärg.. dom har faktiskt sjukt mycket, kan inte tänka mig att det kan gå åt där uppe, har nog bara sett naturliga hårfärger då jag varit där, men ja.. vad vet jag. räcker med en två tre som mig i den byn, för att det ska rulla på.. lägger upp bilder på det brandgul-oranga resultatet ikväll.. : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar