nu ska vi framåt..


( i antons gåstol igår, nallarna på sidan lockade dock mer än själva gåendet)


jag brukar alltid vara ganska nöjd då Noel ska ta sin första vila vid 9 efter två timmars vakenhet. då är jag oftast trött och väldigt sugen på en lugn stund med en stooor kopp kaffe.

men nej, inte idag. det var så otroligt roligt att leka med Noel här på morgonen att jag inte alls la en tanke till någon som helst trötthet eller kaffesug. För det händer så mycket med den här lilla mannen just nu, han vänder sig från rygg till mage och tvärtom, ålar sig fram till leksakerna (typ några cm, men ändå) och är så ivrig och tar steg då jag håller honom i händerna, han har blivit så stor, min lilla kille.

nu vill jag bara att han ska vakna här vid elva, för efter lunchen ska vi träna mer.. : D

men innan han gör det ska jag skiva klart min handlinglista från ikea, som vi ska bränna våra sista presentkort på och sedan baka lite, recept och bilder kommer upp sen! : )

Nikita- mamma till Albin skriver:

ja alltså i fönstret där vid stolarna där de står en lampa där har jag satt Alvine, i andra fönstret sitter nå fula ja sytt själv, alvine ska dit å nästa gång ja är på ikea om den finns i lager då! =)

det ser faktiskt helt ok ut me tanke på priset , ja har så breda fönster så om ja ska beställa dem från halens blir det över 500kr :/


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar