sällan

Fick jag mitt paket från nordljus idag, som skickades ut för tre dagar sedan? Nej. Fick jag min almanacka som jag betalat in för hundra år sedan och skulle få förra veckan? Nej. Fick jag mitt paket från loiuse interiör? Ja, att hämta i säffe, totalt fel. Ajuste, fick jag ett brev från kronofogden på en sak vi redan betalat in för flera månder sedan? Ja. och dom hade även sett att betalningen kommit in, men det hade blivit utskickat ändå.. var tydligen nått strul? nämen, vad förvånad jag blir... så nu blev vi tvungen att betala in påminnelse och inkasso kostnad på 250kr, för en sak som i början kostade 300, sucksucksuck. what a lovlie day. inte har jag bakat några semlor eller hunnit med någon lunch heller, får skynda med det nu medans noel sussar. Bläää!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar