ge mig MINA pengar

jag är så jävla less. less på försäkringskassans jävla väntetider, less på att att inte haft en krona övers sedan min sista lön i augusti, som liksom resten av sommarlönen gick åt till barnvagnar och dylikt. det är fan inte kul att läsa vad alla köper, fixar och unnar sig hela tden, då man själv inte har ett jävla öre. tack och lov har jag bara 300kr i utgifter varje månad och det är till försäkringen på bilen, för hur fan hade det annars gått? jag hoppas verkligen försäkringskassan ger mig mitt halvår rekorativt, för då ska jag tamefan köpa in allt till mig själv och hemmet som jag suktat efter i flera månader. Bläää!!

imorrn ska jag iaf på ica maxi och där tänker jag gå runt och leta något till BARA MIG SJÄLV (eller möjligtvs till Noel) och hålla tummarna att vi får våra pengar för 10 dagarna i veckan...

Godnatt!

Erika skriver:

Tack för namntipsen btw! ;D

Kikki skriver:

dom är ju helt jäkla störd..det borde ju fan finnas någon garanti att man ska gå pengarna inom en viss tid? okej, om man kanske inte får pengarna en månad i rätt tid, men när det går flera månader undrar man ju vad dom håller på med?? herregud..tkr synd om dig som inte fått några pengar :/ för mig har det otroligt nog funkat hur bra som helst, jag har väll haft tur antar jag!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar