lantlig inredning

sitter och söker inspiration till vardagsrummet. vill att det ska gå mer i lantlig/shabby chic stil.

hittade en fin ljuslykta jag ska pyssla ihop med hjälp av en glasburk, vitsand, snöre och spetsklisterband. inte blir det dyrt heller och hantverk i hemmet ser så mysigt ut.

här bjuder jag med mig av lite inredningsidor med just lantligstil, där kan man få mycket inspiration till vad man kan tillverka själv, billigare, roligare och bättre : )

www.aldemi.se
www.akvihome.se
www.alsklingsbutiken.se
www.alvashus.se
www.antikochdesign.se
www.bloominghome.se
www.broarne.se
www.cillascottage.se
www.cosas.se
www.countrystyle.se
www.countrybymail.se
www.designdirekt.se
www.eikkala.com
www.elsashem.se
www.fridasgard.se
www.greengate.dk
www.hansonsmagasin.se
www.hemmetsallarum.se
www.hemkansla.se
www.hemljuvahem.nu
http://shop.houseofpassion.se/
www.lantligdesign.se
www.lyck-annas.se
www.madamepetite.se
www.mollyshus.se
www.nogautvalt.se
www.nordljus.net
www.nostalgiaochkuriosa.se
www.nublu.se
www.ofeliashus.com
www.parcourrier.se
www.prastbostallet.se
www.qvesarum.se
www.romeda.se
www.sallyslantliv.se
www.shabbylarsson.com
www.stenuddensgardsbutik.se
www.trendgruvan.se

=) skriver:

Har du varit in på Hem & Villa?



Eller Våning & Villa?



Jag läste inte igenom länkarna så jag vet inte om du har tagit med dom.



Men Våning & Villa kanske inte är speciellt lantligt vad vet jag:)



Hare bra Kram! Fin blogg föresten(Y)

=) skriver:

Ojj! ursäkta jag skrev fel kom ju på att våning och villa är ju hus och bostadsrätter i Sundsvall:S


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar