min alldeles egna Noel

ååååh, jag är så stolt. jag har världens bästa son och han var så duktig på babysimmet, sprattlade på med små benen och kämpade på hela halvtimmen. alla andra små barn var också super duktiga, gav varken ifrån sig något skratt eller gråt, mest en bunt med sammanbitna små bebisar, men det stäpper nog efter några ggr. om det nu blir någon fler gång dvs, för dom hade blivit anmälda till kokurrensverket, så vi får svar senast måndag om hur det blir.. vill verkligen fortsätta. annars får man åka in en gång i veckan ändå, men mysigare och trevligare såhär ju.

johan skulle ju knäppa kort på oss i vattnet, men smarta jag lämnade ju kameran i jackan som låg i skåpet. niclas däremot fick några kort, men dom har jag ju inte här. så ni får fantisera ihop oss istället, kan ju bli bra det med, förmodligen till och med bättre.

nej, nu ska jag lägga mig med johan i soffan och se på nått katolik program med honom innan läggning.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar