powernap, snabb och effektiv

idag har jag varit sjukt trött. noel har sovit oavbrutet 22-08 och jag kunde ju sååklart inte somna bara för att jag fick. sov mellan 6-7:30 och en timme till mitt på dagen. men det var tydligen en väldigt effektiv timme, för nu är jag piggare än satan igen.

johans mamma, peter, jennie, tobbe, fanny och jonas har varit här idag och hälsat på också, trevligt som alltid då det kommer främmande : )

driver kanske världens slöaste blogg just nu, men ska bättre mig under morgon dagen eller efter noels nattning. fast då ska vi iofs se johan falk, hmm.. vet inte om jag har nå intressant att säga ändå? men ja, hörs sen! : )

Catharina skriver:

Härlig då de små sover hela natten!! Trist att inte du kunde sova då bara :-/ men du sover säkert som en stock efter Johan Falk...:-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar