så mycke vilja, så lite tid.. elr nått!

ingen tid = ingen uppdatering.

Noel älskade vattnet, först var han helt sammanbiten de första 20 av 30 minuterna, sedan började han faktiskt sprattla på med små benen riktigt bra och fick även höra några små skratt.

efter badet blev det stor handling och sedan go middag hos emma och niclas (friterade strips, fläskfile och beasås)

idag har jag bara ringt runt en massa och nu ska jag snart börja med kött, fisk och kyckling purérna. blir dyrt annars då han börjat äta en burk per dag + fruktpuré, så det är ett måste om det ska hålla i längden.

SEDAN HAR JAG KÖPT HÅRFÄRG. KIKA IN SENARE IKVÄLL, NI LÄR FÅ EN CHOCK! :O


edit
noel har somnat om och snart kommer emma och anton, perfekt! : )


Tess skriver:

Nu är det sådär länge sedan igen. VI måste ses ju!!

kikki skriver:

oh spännande ;) jag med :) det är en hårfärgningsdag idag märker jag ;)

jess skriver:

ååh fan va spännande !!!!

eleine skriver:

Tack, fast blev inte riktigt nöjd me kortet.. Alice skulle varit vaken också men de är inget att göra åt :P Nu blev jag nyfiken på hur håret ditt blir.. skynda skynda med bild!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar