snoddas/kärleksmums/mockarutor.. kärt barn har många namn!

blev lite bakning idag, var så fruktansvärt sugen på det igår kväll, så bestämde mig för att jag skulle göra det så fort jag vaknade och så fick det bli. om ni nu också vill baka dessa chokladbitar så se till att ni har tillräckligt med florsocker hemma, det hade inte jag. så blev lite snålt med glasyr på sidorna (= ingenting alls). så jag skar bort dom bitarna och slängde dom åt heeelvete. men resten blev super bra iaf : )

här hittar ni receptet! : )




en nyvaken hjälpreda i köket


Kikki skriver:

ja, det var supermys :D

Tant Ulrika skriver:

Bak här som där ser jag =)



Vill oxå tipsa dig som redan tävlar hos mig (jätteskoj) att jag nu ikv dratt i gång en ny kulig en:



http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_31.html



..med chans att vinna presentkort från en finfin bok & leksaksbutik =)

Emma - mamma till Isa skriver:

Så lika ni är, du och prinsen!

Erika skriver:

GAAH! Varit sugen på kärleksmums i fan en vecka nu men blir inte så att man bakar själv när man bara har en kokvrå och en liten fryslucka = no space!



Brukar göra efter samma recept men glasyren brukar jag göra det som står x3! Haha :D

Emma S skriver:

Bra där carro. Kanske jag slänger ihop en gäng till dopet ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar