en dag och natt på sjukhuset

Hade som planerat tänkt gå ut och käka ikväll med Niclas och Emma.. men vi hamnade på sjukhuset istället och kommer stanna här under natten för observation.

Då jag var hos tandläkaren idag, så var Noel med Johan och då han står och tankar bilen så ser han genom rutan hur Noel är blå i ansiktet, är stel, okontaktbar och skakar, utan att få luft. Han fick vad dom tror var en krampattack. Det har tagits prover och allt ser bra ut. "En gång är ingen gång" då de gäller kramper enligt läkarna och det är tydligen väldigt vanligt att småbarn får det och 9 av 10 gånger är det inget farligt. Men vi blev iaf tvingade att stanna en natt och det känns ju faktiskt tryggt, skulle aldrig kunna sätta mig på en restaurang och slappna av iaf.

Kan ju säga att det var tur att jag var hos tandläkaren då det hände och att jag inte var med. Hade nog svimmat i panik, då jag vet hur jag blir bara då han sätter en brödbit i halsen. och bara den känslan Johan beskriver att hålla honom i famnen, då han är okontaktbar och inte andas ger mig rysningar..

Men vi har det mysigt här iaf. Köpt en massa gotta, kikar på tv, leker och myser. Ska hyra någon film då Noel lagt sig och göra det bästa av situationen. Stackarn ska sova med en massa slangar inatt, får se hur det går för vår livligt sovande lilla man, självklart ska han sova tätt intill sin mamma... min lilla älskling!

Catharina skriver:

Fy vad otäckt! Hoppas allt är bra med lilleman nu!



Kram på er!!

Cissi Sjölund skriver:

Hoppas allt är bra med sonen nu! Låter då förskräckligt hemskt!



Kram på er

Emma S skriver:

Hallå där. Uppdatera nu så alla får veta att ni mår bra.

Erika - Mamma till Emeline skriver:

Jisses så rädd man måste bli! Ta hand om er och ge sonen en kram från mig!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar