hem kära hem

Nu är vi hemma igen efter en massa dagars mys i stugan. hemlängtan var vid det här laget total och som jag känner just nu så kommer jag aldrig lämna vårat hem igen. 

och för den delen bara ta med en tiondel av det vi (jag) gjorde, sex linnen, 3jeans, 3bikinis osv. till en stuga i skogen, why? 

på min top fem lista över jobbiga saker ligger "städa sig ut ur stugan" hööögt upp, strax efter "köpt pizza-kommit-hem-och-glömt-såsen". jag är mättad på stugliv, mygger och plock.

Johan har varit och handlat lite gotta till oss, så ikväll ska det brukas elektrisitet så det dånar om det och feta ner oss med lite dricka och chips.. : )

jag hittar inte min kamera? men lovar en schysst uppdatering framöver.. aja,
hoppas ni hunnit njutit av solen i helgen! : )

nikita skriver:

alltid då man vart borta så känns de som man aldrig vill lämna sitt hem igen... tills efter några timmar då är man lika rastlös igen , haha :P


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar