kvälls svammel

Jag sitter i lägenheten hos min mamma i stan nu. Efter jag och Nolle kom hem från Emma och Anton idag, så slog vi ihop en kycklingsallad och då Johan kom hem vid 19 så packade jag ihop lite och sedan rullade jag och Nolle ner över stan, för...

imorgon ska vi umgås med Nolles mormor, hon har semester hela veckan och vi ska på dollarstore imorgon och förmodligen spendera mina presentkort på stan.. : )

Johan jobbar in fredagarna under mån-tor så han ser vi inte så mycket av hemma iallafall, kan vi lika gärna hänga här..

Ajuste, kl 20 somnade Nolle för natten påvägen in i bilen, efter att ha varit vaken sedan 07 imorse och bara sovit 45minuter under dagen. fattar ni att jag kunde hacka och fixa iordning en hel sallad utan minsta gnället, han har varit helt otroligt idag, inte ett gnäll eller ett tecken på trötthet, det här händer sällan. antar att det är för att vi är ute i "farten" så det händer lite.

men ja, nää.. nu ska jag sova, vill bara vakna så jag och min underbara bebis får en ny dag tillsammans.. saknar honom, fast han ligger en meter ifrån och sussar.....bääbis!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar