liten kan roa sig själv

Det har blivit en sådan skillnad på Noel de senaste veckorna.
i vanliga fall kan jag inte sitta vid datorn, ligga i soffa eller dricka en kopp kaffe ifred under dagarna utan att han måste roas.

Men som idag tex har jag bara legat i soffan medans han lekt helt själv. förr skulle jag fått dåligt samvete för det och jag antar att det är därför han inte velat leka själv då han varit van att man alltid leker med honom. 

men gud så skönt det känns och jag är totalutvilad nu och skulle kunna skjuta upp Noels vila ännu längre, han tar en vila nu under dagarna och den brukar bli här vid halv 12-12, men han verkar inte ett dugg trött än och jag känner mig för en gångs skull inte stressad att få honom i säng(vagnen) för kaffet är redan druckit och jag sitter här.. skönt med en storkille!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar