Några dagar i stan


Imorse åkte jag och Noel in till mamma vid tio tiden. Vi tog oss en promenad till hemköp i skönsberg och handlade lite mariekex och gotta till Noel, sedan fick han ta sin vila och då den var färdig blev det en sväng ner till hamnen för lite fika.

Har även hunnit permanenta håret på min mormor och slanterna jag fick in på det ska jag bränna imorgon med Elin. Vi ska nämligen sätta oss ute på någon gräsmatta och dricka lite vin, sedan blir det några öl på stan.

Nu ska jag hoppa in i duschen.. : )


jess skriver:

Faan vad synd! ska ner till linnea i stan så ringer när jag är påväg dit så får vi se vart ni är. Men kan vi inte planera in en dag kanske imorgon? hur länge är du kvar i stan? aja ringer sen :D älskar dig<3 miiiss u!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar