stadsliv och trasiga visdomständer

Sitter och dricker en kopp kaffe framför datorn, är fortfarande kvar hos mamma i lägenheten.. härligt att leva lite stadsliv ibland. snart kommer elin hit och gör oss sällskap, sedan får vi se vad som händer! : )

Jag och Johan blir kvar i stan någon natt till, men hos Johans mamma istället.. får se vad vi hittar på för nå. Johan är ju ledig på fredag och självklart så ringde de från tandläkaren och ville boka om min tid tills på fredag kl 11:20, men skönt att få det överstökat. kan tacka mig själv för att jag fixade försäkringen förra året, så man slipper slänga ut en massa onödiga pengar, då hade jag förmodligen aldrig gått dit och blivit tandlös istället.


Så ett hett tips, teckna en försäkring ni med!

"Man betalar en fast summa varje år. Kostnaden avgörs av vilken premiegrupp man placeras i. Fördelen med avtalet är att man får full koll på vad tandvården kommer att kosta och att man slipper oförutsedda utgifter.
Det mesta ingår - alla vanliga besök för undersökning och förebyggande tandvård hos tandläkaren eller tandhygienisten. Liksom lagning, rotbehandling, tanduttagning. Till och med kronor, broar och proteser om det skulle behövas (ej tandteknik och material). Du kan få akuttandvård oavsett var i Sverige du befinner dig."


jag och elin -06


Hanna skriver:

Hej, fin blogg! Kolla gärna in min! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar