nu jävlar ska det handlas

Skattepengarna sitter fint på kontot, så nu ska jag ut och frossa sönder på internet. kommer sluta med att jag blir snål och inte beställer ett skit, men så jävla härligt att man kan och får.. om man vill! och för en shoppingberoende tjej som varit utan pengar i flera månader är det en obeskrivlig känsla. det här är lycka!

Li skriver:

Hej!

Jag såg att du hade svarat i en tråd på familjeliv om unga mammabloggar. Jag håller på med en liknande sak och skulle gärna vilja höra vad du har att säga i "dagens unga fråga". Så känner du för att diskutera lite med andra unga föräldrar kika in på dessa två länkar och läs dig till vad jag menar.



http://www.familjeliv.se/Forum-3-43/m52974690.html



http://www.familjeliv.se/Forum-3-43/m52977732.html



Jag skulle bli jätte glad om jag fick höra din åsikt. Du har en mycket fin blogg föresten :)!

Ha det bra så länge! Mvh Li

Erika skriver:

Är det du som registrerat dig som buzzador under namnet inotx? Det var inte riktigt intox men tänkte att det kanske var du ändå? :) blev lite nyfiken bara! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar