uschpuch



Barn är ärliga och till Noels min att dömma så var kanske inte köttfärsåsen den bästa jag gjort och möjligtvis inte heller något man skulle bjuda sina vänner på.

upptäckte även att köttfärsås och spaghetti inte är den bästa tänkbara maten då han ska äta själv heller. fick bli ett långt bad efter maten och jag tycktes fortfarande skymta köttfärs i örona efteråt :b


Mamma skriver:

Åhh stackars liten som får sån hemsk mat, hihi! :)

AKB skriver:

Åherre gud jag tror jag dör:))ja då har man fått skratta lite idag då haha,lilla vän han ser för festlig ut. Han kan få komma upp hit och få sig lite god paj istället.

jessica skriver:

ring mig när du har tid gumman, mobilen var av igår och idag :) puss <3 älskar dig

madde skriver:

hehe jaaa..ella har inte sovit på mig se hon var lillbebis :) nu var det nog för hon var sjuk å riktigt trött:) mysigt är det ju när det väl händer :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar