Noels dop

Dopet ägde inte rum i en kyrka utan i en dans/fest lokal två hus bortanför där vi bor, vi var ca 42-44st och det var ett kort och lättsamt dop.

Låtar som framfördes av Håkan Alfredsson
Creed- with arms wide open
Apopocalyps - gunga med mig

Psalm
Dansa med änglarna

Dikt
som Noels gudmor läste upp

Kom till mig när du är ledsen
och jag ska trösta dig.
Kom till mig när du är ensam
och jag skall hålla dig sällskap.
Kom till mig när du behöver prata
och jag skall lyssna.
Kom till mig när du är rädd
och jag skall hålla om dig.
När du än behöver mig
ställer jag upp för dig.
Vad det än gäller, när det än är,
Finns jag här för dig.

Presenter
3000 till hans sparkonto
2000 till en fond som morfar öppnat
presentkort
tenn ramar/album
en bobby polisbil
halsband + armband med hans namn graverat
kläder
gipsgjutning för händer och fötter
bestick
..och en massa mer!

Tusen tack allesammans för trevlig sällskap och fina presenter. vi är mer än nöjda! : )



(de små bilderna är klickbara)

Mamma skriver:

Dopet var så fint, ni hade planerat det så bra:)

Erika - Mamma till Emeline skriver:

Tack så mycket vännen! :)

farmor carina skriver:

ni var så fina, love you


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar