im ready


.. just to stay home.


jess skriver:

fin du är gumman!

valentina skriver:

beautiful photos

the blog is very nice



follow me on

http://www.bloglovin.com/en/blog/1432188/factory-style

Marih skriver:

Du blev ju super fin i håret. Jag kanske ska ge mig på en färgning hemma jag me. Hur var det nu du gick tillväga igen? Du kan maila mig istället om du vill!



Ha en trevlig helg!

Elin skriver:

Hur skulle du göra i morgon, tänkte du åka ner eller? Du kan ju ringa isåf så jag vet:)

Erika skriver:

Tålamod Carro, tålamod ;) du får veta namnen inom sinom tid :D hihi

Emma skriver:

Tack så mycket! :) Jag känner igen dig sjuuuuuuuukt mycket. Jag har någon svag bild av dig i ett annat utseende? Kan det stämma? Jag menar inte att förolämpa dig eller så men vet inte hur annars jag ska beskriva - men har du varit en superfjortis med platinablondt hår en gång i tiden? :P Förlåt, men menar inget illa. Jag har själv varit det, haha. Men jag tror att jag har sett någon bild på dig då du står och pose:ar på någon slags bro eller något på Lunarstorm en gång i tiden? Eller är jag helt ute och cyklar? Fint hem du har förresten! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar