pulverdiet

Efter påsken kör vi igång på allvar, (ja den här gången är det på riktigt). nu ska här förloras kilon till sommarn och jag ska kunna springa i hotpants utan att folk tittar på en som om man vore dum i huvet. pulverdiet var lösningen, kombinerat med en riktig middag, såklart nyttig och näringsrik. sex dagar i streck körs detta och den sjunde dagen som i detta fall är en lördag, får vi äta vad vi vill, med måtta. frukt och grönsaker och en massa vatten körs såklart imellan, jag tror det kan funka. jag som aldrig får i mig varken frukost eller lunch kan det ju knappast bli mindre näringsfullt för iaf, lär nog få bra mycket mer energi än i nuläget då jag varken orkar, har tid eller lust att göra mig någon lunch eller frukost heller för den delen.

får tacka våra kära vänner för motivationen och fast korven och colan smakade bra idag så var man rätt avundsjuk på dem som redan kommit igång. men nu kör vi fetning med påskmat innan det nya livet börjar.

någon som har någon erfarenhet av denna diet?
hur har det isf funkat för er?
och hur har ni lagt upp dagarna?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar