rastlösa torsdag

De senaste dagarna har vi lagt Noel redan kl 19, jag tycker egentligen det är på tok för tidigt då jag saknar ihjäl honom redan vid 20, men det är ju samtidigt den tiden som kommer gälla sen, så lika bra det. sedan sover han fortfarande oavbrutet hela natten, alltså 10-12 timmar. imorse vaknade han vid 5 åt, låg och lät i 30min medans jag höll tummarna hårt att han skulle somna om också sov han till kl 8. kan inte beskriva känslan av att få sova en hel jävla natt, det var ju över sex månader sedan, eftersom jag sov sjukt dåligt i slutet av graviditeten också.

så idag är vi utvilade, egentligen så skulle jag, noel, emma och anton till eleine och alice, men lilla alice var sjuk så det blev inte. och städade gjorde vi igår och ut orkar vi inte gå då det bara är blött. baka vill jag egentligen göra, men vi är inget för att äta av det och det finns redan en massa kvar.. so what to do?? slöa på soffan med en kopp kaffe och njuta av att man är mammaledig kanske? det har jag visst inte gjort än.

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

gott med kaffe!



sv: Haha nej då, så är det inte :P Bra det! Jodå tipp topp här med :)

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: Hehe kan inte :P

ewe skriver:

Ja =) Men det känns som en evighet av väntan nu sista veckorna, haha


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar