saturday


En sjuk Noel i mormors famn


fyfan vad slut vi varit idag. blev ju som sagt middag hos johans farbror m familj igår, maten var hur god som hellst, de hade fixat mat buffé med pajer, sallader, couscous, kycklingvingar, räkor och en massa smått och gott. men det blev sent, halv tre vandrade vi hem över och två minuter över halv var vi hemma, då de bara bor i grannhuset.. men idag är vi trötta och noel är fortfarande sjuk, hade 39 i feber idag, snorar och hostar på men han är pigg, leker, skrattar och äter som han brukar. nu sover han och vi ska göra klart middagen, blir kött och gotta till.

nästa helg var det visst hårdrockskväll på puben och jag vill sjävklart dit, eller ja.. jag ville åtminstonde det igår. idag känns det mindre lockande. var ju där för bara två helger sedan och hade som planerat inte tänkt gå ut på en väldigt lång tid. men vi får se vad som händer..

brorsan har åkt ner till "byn" för att umgås med några polare, men kommer tillbaka hit imorgon och det gör kanske även noels mormor.. : )

nu ska jag hjälpa johan i köket, om jag får.. i det här huset är det han som lagar all mat, men bara för att han gillar det ;b


KIKKI skriver:

klart du ska på puben ;) brukar ju inte precis vara svårt att få barnvakt åt dom små sötnosarna ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar