vi är tillbaka

Noel är som sagt på bättringsvägarna, ingen feber, äter som han ska, leker igen och hostan kommer inte alls lika ofta. så något rs-virus tror jag nog inte det var, utan en helt vanlig förkylning.

förut ikväll var jonas och lennie här på en kopp kaffe och det är väl i princip allt som hänt idag eller ja, egentligen på hela veckan. satans förkylningar, vi som hade så mycket inplanerat.. jaja, imorgon har jag förmodligen mer tid till bloggen, dyker säkert upp nått intressant.

förövrigt så har min statistik sjunkit nå jävulst sedan vi blev förkylda, förmodligen pgr av att inte uppdateringen varit den bästa och de flesta använder bloglovin och inte kikar in om det inte står nått nytt.. men det har varit kring 30 mindre unika besökare. och det gör ju rätt mycket med ett snitt på endast 100. trist, men samtidigt så är det ju inge kul att läsa samma inlägg två gånger heller?!

nu ska jag kika runt lite och sedan blir det tvn. Noel somnade i resesängen i vardagsrummet, så det blir övernattning för oss här nere inatt.. spännande!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar