give me mooore

Ååååh, jag vill spela mer, mer, meeeeeeeeer. kan inte sluta tänka på hur jag ska inreda det sista rummet och vem min Jolie ska välja till sin framtida man och pappan till hennes kommande barn.

im sims 3 addicted.. och jag kan inte sluta spela, egentligen. men jag blev tvungen för johan skulle lira det där jävla skjutspelet och vi har bara spel på stationära.

fixade sims 3 mitt under graviditeten och trodde jag skulle lira det jämt, men så blev inte fallet, men nu då jag egentligen inte alls har tid med det så har jag gått och blivit beroende, fan!


Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: ahha du jag såg bilden i morse, ILLA! Tycker synd om er :((

KIKKI skriver:

Ja men precis :D Låter superbra det :D Men till veckan kanske? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar