hårförlängningen är här

Jag har hämtat ut min hårförlängning idag. men som vanligt så är det platina blonda knappt blont, men efter en vräkning av silver shampoo och silver balsam så ser det nog precis ut som min hårfärg. det hänger på tork och nu jag vill bara testa det för att se resultatet.

beställde clips ifrån rapunzelofsweden iaf, tycker clips är tusen ggr bättre än allt annat. Använder man det inte så ofta ca 1gång i veckan så har det en hållbarhet på 2år och jag kommer ju inte sätta i det för att gå hemma, en snabbis på birsta osv. så det kommer nog hålla länge, billigt är det ju också inte ens en tusenlapp. Kanon enligt mig.

Insåg precis att jag glömde mitt batteri och laddare till kameran hos Emma idag, så kan tyvärr inte lägga upp några bilder på före och efter silverbehandligen eller efter isättningen, ni får helt enkelt använda eran fantasi! : )

Emma S skriver:

oj, var kan du ha lagt det då? jag har inte sett skymten av dem :/


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar