måndagslistan

idag är jag glad för att..
- det har varit underbart väder ännu en dag
- jag har städat köket, och badrummet kliniskt
- bilen är städad och altan är fixad
- jag ska till birsta idag med johans kusin
- jag fick pengarna från fsk förra veckan
- vi ska på 30års fest i helgen
- Noel börjar bli så stor och jag älskar att leka med honom
- snart är det riktiga stugtider
- jag borde få min hårförlängning i veckan
.... och säkert en massa mer! : )

vad gör dig glad?

Erika - Gravid skriver:

Ja, det känns så jävla surt att det alltid är pengar det ska strula med -_-. Vet ju hur sjukt mycket problem du haft med FK så man verkligen drar sig för att börja jäklas med dem.



Hoppas också att de räknar rätt men med min otur lär det väl bli problem där med :P.



Det känns galet att ungen kan komma så snart men jag tror att jag kommer gå över tiden rätt mycket iaf så jag räknar kallt med slutet av juni ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar