sommarvärme



idag tog vi oss en tur till Ingvar och Barbro där folket höll på med veden. blev sedan bjuden på kolbullar där följt av grillat senare på kvällen. har nyss kommit hem igen och nu kan det slinka i ett glas vin eller vatten.. har inte bestämt mig än. tidig kväll blir det i vilket fall som helst. imorgon ska johan jobba och jag vet inte alls vad man ska göra. kanske Nolles mormor vill komma och hälsa på? då skulle vi bli glada : )

igår var vi ju som sagt på wild mango party hos Anna. var en massa trevligt och min lilla grabb var som vanligt lite för framåt och social. smög därifrån strax efter sju då jag inte ville riskera en trötten och gnällig pojk på vägen hem. åkte till mormor och gjorde oss klara och liten somnade nästan direkt i bilen. vaknade sedan då vi kom hem piggare än satan och lekte fram till 22 då han somnade.. puuuh!


Anna-karin skriver:

Ahh fin hund!!

Erika - Gravid skriver:

Han är ju bara sååå söt ungen din! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar