strålande sol och en tur på stan

Började turen in till stan med att stöta på en gammal klasskamrat efter vägen, körde först förbi då jag inte alls kände igen henne för att sedan köra tillbaka igen för att häma upp henne.. var riktigt kul att ses igen också fick jag sällskap till bergsåker. hämtade sedan upp Elin och åkte till min mormor, där vi parkerade bilen, fikade och gjorde iordning vagnen och oss för en tur på stan. strålande jävla sol gjorde dagen pörfekt.

fyndade gjorde jag med. detta fick följa med Nolle hem för ynka 55kr... : )


Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: haha men jag har ju lagt ut resultat ;) Mellan 3 och 3.5kg ner :) Bara du som missat ju :D

Sara - Ensamstående mamma skriver:

Vilken fin skjorta! Är den från H&M?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar