tom och slut

Jag får ursäkta alla dystra och tråkiga inlägg, men jag känner av en liten svacka just nu. Noel har varit vaken tills nu, gnälligare än satan själv och jag har huvudvärk och känner mig allmänt matt på allt.

tvätten borde tas in, nya kläder borde tvättas och hängas upp. jag borde dammsuga, byta sängkläder och plocka ur diskmaskinen. borde plocka bort frukosten. men idag existerar inga "borden" och jag saknar lust till alla måsten.

så istället kör jag en riktig "karl-dag". sätter mig med en kaffekopp vid datorn och låter kaoset översvämma mig, känns på något konstigt vis riktigt skönt och jag känner mig stark som faktiskt klarar av det.

Mamma skriver:

Bra gumman att du klarade att göra så! Det är inte så lätt att låta det bara vara när man vill ha ordning och reda, ta det lugnt :)En STOR kram till dej!

Marih skriver:

Finns inga måsten..du måste ta hand om dig själv också för att orka med en kinkig liten kille. Strunta i allt o vila!! Du skulle se mitt dickberg-katastrof!! Men får se ut så för jag har inte orken efter en sömnlös natt.Man kan ta saker o ting senare!

Emma S skriver:

Du som pysslar, städar,plockar och går an mest hela tiden...sitt å ändan och drick kaffe hela dan, ta en bulle också vett ja, de ä'r du värd! Vi hörs ikväll eller imorgon förmiddag ang lunchen :) Jag har även ett förslag om en liten tripp för oss tre någon dag :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar