alnöbad och pulkåkning

Igår blev det ju som sagt alnöbadet
och det var med en besvikelse vi åkte därifrån, har ju varit där tidigare men det var flera år sedan och man såg andra saker då, tex inte babyplasken. Det var verkligen svinkallt och värmen i den stora poolen var till och med högre, Noel skrek så fort vi satt i honom och vi alla tre + resten av barnen där var knallblåa om läpparna. Noel glömde tillslut bort kylan och plaskade på i en 40min innan jag tyckte att det räckte, både för mig själv och honom. Enligt andra som varit där så har det inte varit så kallt, så jag antar att det var något fel, för det ska väl ändå inte kännas varmare i stora poolen? Fikat där var billigt, en macka och kaffe för 30kr, men gott? automatkaffe och torrmacka, men priset gjorde det hela överenskommet, men vi kommer nog priotera drakborgen nästa gång, bättre och roligare för alla.

Idag har vi varit nere hos Emma och Anton, pojkarna har åkt pulka och tokat sig med varandra. Nu sover lillprinsen och vi ska sätta oss i soffan och se lite film. : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar