bull och muffinsbak



Nu är baket äntligen färdigt, blev en helg hög av bullar och muffins. Får ursäkta den taskiga bilden, men min kamera vill inte fungera idag och eftersom även min mobil lade ner igen förra veckan, så har jag en übergammal med sämsta tänkbara kameran.. men en bild ska ni få ändå :b

..och snart kommer Emma och Anton och käkar upp allt med oss! : )


sara skriver:

ja man har ständigt ont i magen alltså. Ja Yrla äter våranmat oxå, de ända vi köper till henne är välling de äter hon 1 gång om dagen oftast innan sängen, sen är de ju blöjor å våtserveter, vi brukar köpa de på LIDL. men lägg gärna upp eran lista så ja får lite tipps för ja sliter av mitt hår varje gång vi ska handla könns de som, sen har vi ju så liten frys fast när vi flyttar den 27 får vi större, skönt de :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar