städ och donar dag

Sedan vi klev upp vid sju imorse, så har jag inte suttit ner en sekund (förutom då det var lunchdax för Noel). Jag har städat uppe, nere, ute, inne och i alla tänkbara vrån. Har i dagarna fått upp tusen kartonger med alla saker jag någonsin ägt genom åren, så det fanns lite att sortera upp. Sedan fick vi en fin möbel utav pappa, är väl tänkt att vi ska ha den på altanen i sommar, men just nu så passade den bra in i våran hall. Nu är jag helt jävla slut och kan med gott samvete ta ledigt resten av dagen.

Hade egentligen tid hos syon idag kl 14, men eftersom vi fortfarande saknar bil så skulle hon kontakta mig om en ny tid istället. Snart kommer Emma och Anton hit, grabbarna bus ska få leka med varandra och vi får snacka lite skit.. : )

Sköt om er! : )







Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar