mammaträff

Att telia är sämst då det gäller snabb leverans vet vi redan, men nu har vi varit utan digital-tv i tre veckor och boxern som nu var skickat i fredags har vi inte sett ett spår av. Jag har sett alla serier flera ggr om och madagaskar 2, toy story 3 och filmen cars har gått minst en miljon gånger. Inte för att vi är direkta tv människor och det finns väl ingenting jag direkt följer, men såhär under dagen är det kul att ha någonting på i bakgrunden, lite musik, nyheter och väder.. känns aningen tomt faktiskt.

Noel sover nu iallafall och då han vaknar så ska vi rulla oss ner till Emma för mammaträff och korvgrillning. Hade tänkt baka lite muffins att ta med, men hela gårdagskvällen gick åt till att bränna en skiva till bilen och sen tvingade grabbarna mig att se film, stackars mig. Så då tänkte jag köra idag istället, men vill inte riskera att väcka Noel då han sover i vagnen inne eller att stressa ihjäl mig, för den obligatoriska datortiden på morgon går inte att räkna bort. Men jag tror de överlever ändå?! : )

Nu ska jag kika igenom allt lite snabbt och börja packa iordning.. tjing!


KIKKI skriver:

ja vi kan ha det i åtanke iaf ;) måste se till att få upp grinden här bara! ;D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar