snörök på fjälle

Elin har stannat hos oss här i två dagar, super kul tyckte både jag och Noel och igår skulle vi och lennie åka in till stan, ta en sväng på birsta och en fika. Men allt som kunde gå emot gjorde det och ärligt så var väl inte förväntningarna för att vi faktiskt skulle komma ner särkilt höga iallafall, då allting alltid ska gå precis motsatsen till vad man vill. Det slutade iallafall med en riktig slödag, jag var less, elin lekte med Noel och Lennie satt i fotöljen.

Så för att komplettera upp gårdagen, så tänkte vi passa på att bada eller åka på drakborgen idag, då jag ändå hade tid hos syon kl 13. Men då det är "snökaos" enligt alla neröver, så då bestämde vi oss istället för att stanna hemma. Känns onödigt att åka neröver med Noel då alla som inte borde vara ute på vägarna, är ute idag, får panik och sladdar runt med sina sommardäck, sedan att Noel fortfarande sitter bak gör inte saken bättre, då jag verkligen måste speeda ner för att han inte ska lessna och börja gnälla i baksätet.

Funderade ett tag på att byta bil, men vettefan.. ringt och bokat tid idag för bortagning av airbagen på den här, 1700spänn, vilket jävla rån. Men har vi kvar den här över vintern iallafall så är det ju ändå värt det.

Haha, oj.. vad mycket ointressant text, läser ni fortfarande? Nä, tror det blir en sväng ner till affärn efter Noels vila iallafall, måste köpa värmeljus och kaffe. : ) Hoppas ni alla får en trevlig dag!



Moa skriver:

Jag är lite nyfiken på dendär inhandlingslistan som bara blev 1900 för 28 dagar :)

Sara- Mamma till Yrla och Gravid skriver:

ja skriver som förra ja med :P vi ska snart åka å handla för en månad så skulle va kul å se :P

KIKKI skriver:

hehe tack :D vi ses imorgon! =) ska bli så roligt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar