ettpunktnoll

Hur ska man formulera sig och kunna lägga upp saker här utan att berätta för mycket eller vara för privat? jag skulle kunna skriva en hel bok om mina känslor just nu, men jag väljer att låta bli, främst för att alla andra gör det och hur ska jag finna energi till att skriva, då jag knappt orkar dricka mitt kaffe. allting bara snurrar och farten är alldeles för hög för att jag i huvudtaget ska orka hålla mig kvar. Varför ska jag ständigt få ta de dåliga konsekvenserna efter folks misslyckanden?

Det här är den tredje dagen den här veckan då jag haft planer och andra dagen något slår sönder allt i bitar. Idag väljer jag själv att strunta i allt och lägga mig själv i prio ett, egentligen borde jag åka ner som planerat och mest sannolikt få en trevlig dag, men jag väljer att stanna hemma då jag har tusen andra saker i mitt huvud som jag måste få ner på papper och kryssa av.

Och ni behöver inte fråga vad det är, för det är ingenting, utan mest bara små sten som bildat berg.. och jag blev bara tvungen att skriva av mig lite, till vilken nytta? vad vet jag, men nu blev det så. end of story!


Anna-Karin skriver:

Men lilla gumman det lät tungt.jag kommer ner så dricker vi kaffe och se om vi kan lösa nått:)

KIKKI skriver:

hoppas det löser sig vad det än är! :)

jess skriver:

<3 älskar dig kram!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar