lördag dag

Gårdagskvällen slutade helt oväntat med fullt hus, en massa trevligt folk som kikade in och ville hälsa på, alltid kul med besök. Blev lite whiskey och öl, men en tidig kväll och det kändes skönt imorse. Johan klev upp med Noel vid 6 och då jag klev upp strax innan 9, så hittade jag dom sovandes tillsammans i soffan.. : )

Idag har vi haft en liten utedag, Johan har eldat och Noel har åkt pulka. Sedan tog vi en sväng för att handla lite, ikväll blir det lite gin o tonic och en mini ostbricka, bestående av två olika ostar.. gott vilket fall.

Imorgon har jag bestämt att vi ska ha en familjedag, vilket inkluderar bad, nu minns jag inte om det var alnöbadet eller timrå som hade söndagsöppet, men blir nog något dera.

Trevlig helg på er alla! : )






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar