vi myser

Nu har vi haft den obligatoriska ljuständningen som sker varje morgon. två lyktor i vardagsrummet + två doftljus. fyra i hallen, två doftljus i köket och en doftlykta i badrummet. Det ger genast en sån myskänsla och man blir glad över att man inte har någonting planerat inför dagen.

Vi ska baka, inga pepparkakor eller lussekatter, men vitachoklad/hallonmuffins och bullar.. : )

ps. förstår ni att jag håller på att bli kär i min son. Han lägger sig över mig, säger "mamma" så sött som bara han kan och ger mig en puss på munnen. min älskade unge!

fia skriver:

Meen gud va mysigt :) <3 Läängtar som bara den nu! :)

Fia skriver:

Hehe jaa magen växer som fasen :P Jag hade tänkt stanna tills kontraktet går ut 1 aug, eller om jag kanske flyttar hem lite tidigare i juli. :) Men jag kommer ju att åka hem mkt mer sedan, så att alla hemma får träffa lillen oxå! kraam


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar