söndag kväll

Har börjat vant mig mer och mer med den nya hårfärgen
och mig själv som brunett. Känns mycket roligare att göra sig klar och klä sig, som alltid då man har en ny hårfärg och imorgon blir det solning, sedan ska jag hinna med det minst en gång till + en brun-utan-sol insmörjning innan utgången i helgen, då kommer nog färgen se bättre ut, man ser verkligen blek ut i mörkt hår.

På onsdag blir det drakborgen med en massa glada mammor och barn, sedan blir det förmodligen en sväng på birsta efteråt. På torsdag kör vi kyrkis och på fredagen ska vi nog åka på drakborgen eller bada med Noel. På lördag blir det utgång och dagarna och tiden därimellan ska jag lägga på att finslipa mina redovisningsuppgifter lite inför den slutgiltiga inlämningen.

Nu är Lennie och Robin här med oss och vi ska snart avnjuta en god middag tillsammans med mitt gröna kavring bröd som jag nyss bakade, kavring + karamellfärg = super. Sedan blir det som alltid en film.

Hoppas ni alla haft en trevlig helg! : )

fIA skriver:

Jag tycker att du passar jätte bra som brunett :) Fick du mina mail förut? haha jag tror att jag blivit helt borta i skallen, glömde något i varje mail som jag kom på precis när ja skickat typ! :P Nu kom jag på att Jag skickade ju från jonas mail, så om du undrar över något ang bloggen så kan du svara till den.. Jag kommer inte in på min mail :/ Kraam


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar