gratis - inte alltid så gott


Igår hämtade jag ut familjekökets tacogratäng från findus, som jag klickade ner gratis från deras hemsida för ett tag sedan.

Och jag kan åter igen inte förstå folk som köper färdiglagat mat, det är sjukt dyrt och inte ens hälften så gott.
Själva tacosmaken var svag och vattnig och potatisen var väldigt torr, men i överlag en helt okej blandning (om man inte är ute efter mer än att bli mätt, typ njuta?) och med lite hemgjord vitlökssås till så blev det godkänt, men inte mer. 

Vi kommer garanterat sno idén, tacofärs, starksås, majs och paprika blandat med potatis skivor, in i ugnen och toppa med lite ost. Servera lite nachos och vitlökssås till så har man ju en riktig festmåltid.
Mer mat, godare och till ett betydligt bättre pris kommer det bli också.. för 50kr för en liten påse på 3-4portioner är enligt mig rena rånet.

luffi skriver:

tyvärr är dagens blogg tävling redan slut... den slutade vid 00 i natten som var!



allt bra annars med er? kram

luffi skriver:

samma här!



gör du annars om dagarna? plugga? jobba? kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar