en ny vecka

Självklart
så var det fel på "post-systemet" så kan inte hämta ut psykologiboken.. blööh, inge plugg idag. Blir lite kaffe och lennie-time nu ist. Noel är fortfarande lite sjuk och jag skulle behöva hämta ut min internetbank som också ligger på posten.

Påbörjade faktiskt nästa veckas redovisningsarbete igår, handlar om försvarsmekanismer.. "Ge två olika exempel på situationer där en människa använder sig av en försvarsmekanism. Förklara också varför de används". sjukt kul.. jag älskar att skriva och ser inte den här kursen som något extra stressobjekt, det här är snarare avkoppling för mig och det kommer nog flyta på fint. även fast jag inte har tid på dagarna att plugga eller helgerna framöver då Johan förmodligen ska jobba. men man får passa på då Noel sover under dagen och på kvällarna, sedan är det ju bara en 5veckors kurs så den är ju snart slut iaf..

Nu - kaffe och forsatt skrivning! : )

My skriver:

Hoppas det går bra!

Mamma skriver:

Fint kort på dina pojkar:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar