i hate you Phillip

Igår slösade jag bort 1timme och 33minuter av mitt liv.

Den må vara verklighetsbaserad och jag borde gilla den bara för det, men den var långt ifrån sevärd. Kärleksfilmer i övrigt ligger längst ner på listan bland mina favorit genrer, längst ner tillsammans med Sci-fi och dramer. Det här kärleksdramat saknade både humor och innehöll ett oräkneliga antal bögscener, det var segt och absolut det mest bedrövliga jag sett i hela mitt liv, (vilket iofs inte säger så mycket, eftersom jag annars försöker undvika dessa romantiska dramer och helst ser på bra film). den hade lite potential och historien bakom allt kärleks svabbel skulle kunna byggas på till en intressant film, men icke.

I love you Phillip Morris - se den ej!


jess skriver:

MEN CARR DEN ÄR JU SKIIIT BRA! :D

Nikita skriver:

jag tyckte också den var rolig!!!

jess skriver:

ja klart vi kan det!, jag tänkte till och med fråga eftersom jag vet vi har samma smak! :) puss ringer imorgon gumman <3

fia skriver:

håller med dig! Den sämsta film jag sett. Satt bara och skämdes för att Jim Carrey spelade bög. Trodde den va kul just för att det va Jim Carrey som va med, men icke!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar