lugna dagar

Blir ännu en hemma dag,
måste fylla på servo olja i bilen, men dunken hemma är tom och jag har redan kört alldeles för länge utan, eftersom den verkar läka, då jag fyller på jämt?! samma sak med vattnet, måste alltid ha en 1,5liters i bilen så jag kan fylla på då bilen håller på att koka sönder.. jaja, ska be Johan kika på det där ikväll..

Så vad händer idag? Lennie kommer nog förbi en sväng på en kopp kaffe och egentligen skulle jag behöva putsa fönstrerna, inte för att det behövs egentligen utan mer för att det "ska" göras. men det skjuter jag upp till helgen så jag kan göra det med en kopp kaffe i handen och skön musik i högtalarna medans Johan tar hand om Noel.

Nähä, jaha.. vad nu? läsa klart bloggar och sätta på lite kaffe kanske.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar